marți, 4 ianuarie 2011

Efectul airplain

Mi s-au infundat urechile.
Oare zbor sau m-am scufundat pentru a compara nuanta coral reef de pe unghii cu cea a unui coral autentic?
Indiferent de raspuns eu asa ma simt la inceput de 2011.
Bule de distractie, optimism, cochetarie, dezmat purtat pe la cele mai bune scoli de bune maniere, constientizare a propriului potential, o usoara aciditate verbala, caldura unor prietenii vechi mi-au piscat limba intre 2010 si 2011.
E in fibra de pe eticheta care ma defineste specificat un amestec de destinatii spre care sigur ma indrept, de nebunie jucausa dependenta de un umor usor englezesc, de zambete rogvaiv si de prietenii selectate mai atent decat boabele de cafea columbiana.
Cred totusi ca zbor, pentru ca imi plac aterizarile si destinatiile, am fixata centura de siguranta, am dat aiurea 3 sau chiar 5 euro pe experiente cu multe E-uri, am tolerat personalitati dintre cele mai diverse, chiar pitiponcioase, pentru ca iubesc oamenii si diversitatea lor si am si atipit cat sa imi induc o stare de usoara confuzie.
Ce fac totusi cu incertitudinea coral reef-ului de pe unghii?
Ii promit femeia, acea eu suficient de nonconformista pentru a suporta culorile tari atunci cand intinde mana pentru a face cunostinta cu necunoscutul si suficient de curajoasa pentru a-si tine respiratia pe parcursul unei scufundari in ape adanci, dar bleu-ciel.

Niciun comentariu: