vineri, 31 decembrie 2010

Pe final prizez un nou inceput

Anul asta este deja fumat.
Dar are filtru, asa ca ma pot opri la timp, la limita, din inhalat zilele si noptile care nu isi doresc niciodata sa semene intre ele, dar care au la dispozitie aceleasi 24 de ore:2 pentru a-si merita statutul de acea zi sau acea noapte.
Si pentru ca este pe final isi pune vesta de salvare confectionata 100% din clisee.
Eu ce pot sa ii promit?
Nu pot sa ii spun ai fost cel mai bun pentru ca nu stiu sa fiu ipocrita, nu pot sa il iubesc neconditionat pentru ca imi place sa mi-l imaginez mereu altfel, nu pot sa il uit pentru ca face parte din mine.
De aceea ma limitez la a-i propune o confruntare sincera.
El ma intreaba ce am facut pentru a-l face mai bun?
Eu il intreb de ce a fost asa de grabit si nehotarat?
El imi raspunde ca nu a reusit sa ma inteleaga, eu ii raspund ca am incercat, dar nu am vazut mai bun-ul in el.
El imi propune sa ii mai dau o sansa la retrospectiva, eu prizez deja unul nou intr-un colt din ultima sa zi: e neliniste, e nerv, e detasare, e ras aproape prostesc, e angoasa, e oboseala, e nerabdare, e curiozitate, e dorinta, e sclipire fugara si fum de artificii, e un nou an!

4 comentarii:

copill spunea...

Sper c-ai trecut cu dreptul, J.! Sa-ti fie pasional 2011! Da' cu cap, daca se poate:)) Te imbratisez!

P.S. Cum scapam de aceasta "verificare a cuvintelor" la postarea comentariilor? Parc-as scrie dupa dictare. Hai sa facem un efort intru debifarea optiunilor ofticante.

Jakobe spunea...

Draga mea, da. Mi-am spus toate te iubesc-urile deja stiute si mi-am pregatit fundita pentru cele care se vor naste in acest nou an. Te pup si iti doresc un an pe masura frumosului din tine!Cat despre datul cu capul, voi incerca sa fiu un adevarat Adrian Mutu al 2011-ului meu si promit sa nu prizez decat sintagme:)!

copill spunea...

Imi place "mi-am pregatit fundita pentru cele care se vor naste in acest nou an". Recunosc, ma intereseaza fundita esentiala. Cat despre cap, era un da'=dar. Esti indragostita?

... si tot n-am scapat de "verificarea cuvintelor"!

Jakobe spunea...

Indragostita?Nu imi recunosc inca aceasta calitate. Cred ca de la paharul ala de sampanie ramas mi se trage problema de vedere:).Pup!