vineri, 17 iunie 2011

Verbofilie

Imi pasa.
Imi pasa pentru ca nu stiu cum e sa nu iti pese,
Imi pasa ca nu iti mai pasa,
Imi pasa ca nu imi mai pasa.
Ascult.
Iti ascult tacerea,
Iti ascult vocea care iti sparge tacerea,
Ma ascult ascultandu-te,
Ascult personaje din carti,
Ascult muzici,
Ascult marea  regasita pe un afis stradal,
Ascult ce se intampla in jur, in lumea mea intersectata cu lumea altora, cunoscuti sau necunoscuti,
Imi ascult gandurile.
Spun.
Spun ce gandesc,
Spun ce simt,
Spun cu sfiala,
Spun raspicat,
Spun vrute si nevrute,
Spun ce ai vrea sa asculti,
Spun cu compasiune,
Spun gandindu-ma la mine si un pic la celalalt,
Spun gandindu-ma mai mult la celalalt.
Spun cu imaginatie si umor,
Spun cliseistic.
Zambesc.
Zambesc a pofta de cafea,
Zambesc a lucru bine facut,
Zambesc a tristete,
Zambesc a nimic,
Zambesc tamp,
Zambesc a recunostinta,
Zambesc a simplitate si firesc,
Zambesc a surpriza,
Zambesc a nervi, uneori a isterie innabusita,
Zambesc a mine si zambesc a tine,
Zambesc a inceput de zi si a sfarsit de zi,
Zambesc a somn,
Zambesc a vise.
Fac.
Fac ceea ce trebuie sa fac,
Fac ceea ce nu ar trebui sa fac,
Fac ceea ce vreau sa fac,
Fac ceea ce nu vreau sa fac,
Fac ce imi imaginez ca ar fi iesit din comun sa fac,
Fac ceea ce e cuminte sa fac,
Fac ceea ce ai dori sa fac daca stii cum sa iti doresti asta.
Stau.
Stau pe marginea patului,
Stau in oglinda,
Stau pe un scaun coplesita de ganduri,
Stau lenes,
Stau in somn.
Imi pasa, ascult, spun, zambesc, fac, stau si asa trec o zi si o noapte.

Niciun comentariu: