sâmbătă, 18 iulie 2009

Ce-mi place si s-ar putea sa-ti displaca

Imi place sa dorm pana tarziu dupa ce am cochetat cu noaptea si ispitele ei,
Sa stau cu un picior intins si cu unul indoit pentru a intelege mai bine matematica picioarelor si unghiurile pe care acestea le formeaza intr-o zi monotona de duminica,
Sa iti pronunt numele cand imi esti in gratii pana isi pierde rostul si trebuie sa iti dau eu altul,
Sa ma uit cum ninge peste seriozitatea fetelor din jurul meu si sa observ cum, incet, incet ele se transforma in fete de oameni de zapada,
Sa te gadil cu un cuvant care iti starneste rasul pe sub discursul tau foarte coerent, rational si bine pus la punct,
Polul nord de sub hainele care ating prima data pielea,
Brosele care fac din cercei elemente de Feng Shui,
Muzica-ecou al unor stari pe care nu as sti si nici nu as avea chef sa le descriu,
Personajele ciudate care fac sa para ridicola singuratatea,
Filmele si cartile care iti dau o stare de deja vu sau de personalitate multipla fara a fi insa nevoie sa mergi la psihiatru pentru a te trata,
Oamenii pentru care prietenia nu este un bilant contabil,
Cadourile care iti starnesc o expresie de nu-stiu-cum-sa-reactionez dar care sunt compatibile cu eu-ul tau mai putin expus in public,
Vata de zahar,
Ceata,
Promoroaca, cuvant si fenomen,
Sotronul, joc si carte,
Curcubeul,
Cuvintele cu vino-n-coa, 2009 care iese ca un vierme-fluture din 2008,
Becul-soare intr-o noapte bantuita de insomnii
Si alte cateva chestii pe care ti le spun la ureche daca esti curios.
Ssssst!

Niciun comentariu: