sâmbătă, 18 iulie 2009

Ne-uri create in lipsa ta

Ai plecat sa ma cauti.
Stiu.
Dar pana te intorci mi se face atat de dor de tine incat imi creez o lista cu ne-uri ca sa fie si mai credibila absenta ta:
1.Te neiubesc pentru ca iti ia atat sa ma gasesti.
2.Imi este nesomn pentru ca vreau sa dorm cu tine si sa te intreb "dormi?" exact cand adormi.
3.Mi-e nechef pentru ca mi-ai stricat cheful cand ai plecat si acum trebuie sa ii strang cioburile si sa il refac ca pe un puzzle sau sa il lipesc cu superglue-pentru-chef-editie-limitata.
4.Mi-e nepofta pentru ca lipsa ta e ca o cura de slabit pe care trebuie sa o urmez cu strictete.
5.Mi-e a nerade pentru ca tu spui cele mai misto glume.
6.Mi-e a neplange pentru ca as parea slaba si nu vreau sa te dezamagesc.
7.Mi-e neceva pentru ca m-ai lasat cu o gramada de nimicuri de trait.
8.Mi-e nedor pentru ca mi-e prea dor de tine.
9.Mi-e nelene si trec de la una la alta pentru ca neprezenta ta ma face sa nu imi doresc altceva decat sa trec de la una la alta.
10.Mi-e neeu si....
11.Si ti-am mai spus ca te neiubesc?

Niciun comentariu: