vineri, 17 iulie 2009

Human

Esti uman?
Perioada este totul, sau mai banal spus momentul potrivit.
Ti se intampla sa asculti intr-o perioada la nesfarsit o piesa, sau sa mananci ceva de atatea ori incat o data in plus ti se pare prea mult, sa repeti un cuvant atat de insistent incat isi pierde intelesul pana in momentul in care ai neaparata nevoie de el pentru a exprima esentialul.
Ai acceptat asta deja,
Asa ca nu te mai mira cand dai drumul la radio, ii auzi pe cei de la The Killers cu Human si decizi ca piesa asta va fi muzica pentru tine un timp.
Si cateodata devin nervos cand vad o usa deschisa.
Inchide ochii,
Curata-ti sufletul.
E innourat, oamenii sunt grabiti si straini, aerul e rece.
Inchide usa.
Esti uman sau esti un corp opac?
Am puls,
Mainile imi sunt reci.
Eram falit dar eram cald, eram bun.
Tot respectul pentru gratie si virtute,
Condoleantele mele bunatatii,
Toate cele bune sufletului si romantismului din el, I
Intotdeauna au facut tot ce au putut,
Au incercat sa atinga personal-best-ul,
Pe curand devotiune,
M-ai invatat tot ce stiu si tot ce sunt azi.
Esti uman sau esti un corp opac?
Iti va fi bine cand vei visa la acasa in seara asta?
Da, cred ca da.
Ochii au culoarea albastrului optimist,
Inima bate regulat,
Mi-e somn
Si mai am vise,
Multe vise.

Niciun comentariu: