vineri, 17 iulie 2009

Reeditari

Tie
Tie pot sa iti spun:
Nu stiu cine esti si totusi esti prezent in tot ceea ce mi-as dori sa fii pentru mine.
Nu stiu unde esti si totusi te simt dimineata in primele raze de soare, pe la amiaza cand mi se face pofta sa lenevesc langa tine si seara cand ma rasfat cu vise despre noi doi asa cum am putea fi daca firescul meu l-ar intalni pe al tau.
Nu stiu pe cine astepti, dar asteptarea ta nu va fi in zadar.
Esti bland si puternic pentru ca nu obosesti sa astepti,
Esti acolo si acolo e locul tau de intalnire cu asteptarea.
Tie pot sa iti spun:
M-am indragostit de absenta ta pentru ca iti anunta venirea.
Tie pot sa iti spun:
Asteapta-ma.
Oricine voi fi, voi sti sa te recunosc.
Schita
Fericirea şi-a schiţat formele şi fragilitatea într-o dimineaţă în care mirosea a cafea şi a doi.
Am început să îi admirăm perfecţiunea,
Mai întâi discret,
Apoi cu priviri lacome şi fixe.
Un roşu plin ne-a furnicat obrajii
Si am simţit că o putem palpa.
Cu cât ne apropiam, însă, un gri ceţos ni se prelingea din priviri.
Nu reuşeam să ne mai recompunem doi-ul
Şi încet, încet, ca o presimţire amânată ni s-a strecurat printre degete în fiecare gest incertitudinea.
Golul
Are falcile mari, rotunde si lacome
Si o pofta nestavilita de a rumega,
Are culoarea tristetii incurabile si miros de cer innourat,
Lasa in urma dare mai mari sau mai mici de nimic
Si nu se opreste pentru a-si digera victimele decat atunci cand apare dorinta.
Da, golul isi face proviziile din dezamagiri
Si dispare doar atunci cand dorinta ii arunca priviri indraznete care il ard in falcile nesatule.

Niciun comentariu: